Garancija

Mill ponuja potrošnikom 5-letno garancijo za kateri koli izdelek Mill. Za poslovne stranke velja garancijska doba 2 leti. Ta garancija daje stranki pravico, da po razumni presoji podjetja Mill popravi ali zamenja pokvarjen izdelek ali alternativno povrne kupnino.

Garancijski pogoji

Garancija pokriva le napake, ki izvirajo iz podjetja Mill. Kupec torej ne bo imel veljavnega garancijskega zahtevka, če je okvara posledica okoliščin, kot so naslednje:

  • Malomarna uporaba, napačna uporaba, zanemarjanje ali malomarno upravljanje izdelka, ki ni v skladu z uporabniškim priročnikom za mlin.
  • Okvare, ki nastanejo zaradi transporta, so zunaj odgovornosti podjetja Mill.
  • Običajna obraba, vključno z deli, ki se lahko sčasoma obrabijo, kot so na primer baterije za daljinske upravljalnike (če so na voljo), filtri, cevi in ​​svetilke za zunanje ogrevanje itd.
  • Škoda zaradi uporabe, ki ni v skladu z nazivno močjo in Hz.
  • Poškodbe zaradi neustreznega vzdrževanja izdelka.
  • Poškodbe zaradi izpadov električne energije, napetostnih sunkov in/ali vremenskih razmer.
  • Poškodbe zaradi nenamestitve ali sestavljanja izdelka v skladu z uporabniškim priročnikom za mlin.
  • Uporaba delov in dodatne opreme, npr. filtra, ki niso uradno certificirane komponente podjetja Mill.
  • Popravila ali spremembe, ki jih izvajajo osebe, ki niso Mill ali njegovi pooblaščeni zastopniki.
  • Manjša odstopanja od navedene kakovosti, ki so nepomembna za vrednost in neoporečnost izdelka ali odstopanja, ki bi jih kupec lahko upravičeno pričakoval.
  • Naprave, ki se uporabljajo s programsko opremo ali opremo tretjih oseb.
  • Težave s programsko opremo in povezljivostjo zaradi lokalnih omejitev pri dostopu do naših storitev v oblaku.
  • Težave s programsko opremo in povezljivostjo zaradi nepodprtih naprav tretjih oseb.
  • Nedelovanje aplikacije ali storitve v oblaku/spletne storitve ne spada pod garancijo.

Da bi se izognili dvomu, ta garancija stranki ali kateri koli tretji osebi ne daje nobene pravice do odškodnine, odškodnine ali kakršnega koli znižanja cene. Mill v skladu s to garancijo ne bo imel nikakršne obveznosti za kritje kakršnih koli izgub, ki jih povzroči stranka ali katera koli tretja oseba.

Ti garancijski pogoji veljajo samo za stranke, ki kupujejo izdelke prek pooblaščenih prodajalcev Mill. Popravilo ali zamenjava v okviru te garancije ne povzroči podaljšanja garancijskega obdobja ali začetka novega garancijskega obdobja. Vendar bo preostali del garancijskega obdobja še vedno veljal.

Ta garancija ne omejuje in ne vpliva na kupčeve pravice in pravna sredstva v skladu z veljavno obvezno zakonodajo.

Prodajalec bo obravnaval garancijski zahtevek v imenu Milla. Če želite vložiti zahtevek po tej garanciji, sledite spodaj opisanim korakom.

Postopek vložitve zahtevkov in potrebna dokumentacija

  1. Obrnite se na pooblaščenega prodajalca podjetja Mill, kjer ste kupili izdelek. S seboj prinesite originalni račun o nakupu, serijsko številko izdelka in izdelek z napako.
  2. Pooblaščeni prodajalec podjetja Mill preizkusi izdelek in oceni, ali je zahtevek pokrit z garancijo.
  3. Če je zahtevek pokrit z garancijo, se pooblaščeni prodajalec podjetja Mill v skladu z navodili podjetja Mill odloči, ali bo izdelek popravil, zamenjal ali povrnil denar.
  4. Pooblaščeni prodajalec podjetja Mill poroča distributerju/sedežu podjetja Mill International.